tisdag, oktober 31, 2006

Halsont


Visst är det fint i köket? Allt kanske inte blänker riktigt lika mycket i verkligheten men det är allt bra länge sen det var såhär fint. Nu kan man äta mat direkt från golvet om man vill :)

Idag vaknade jag med halsont, eller påbörjande..typ att det känns "raspigt" i halsen..typ..
Men men, det blir väl värre om någon dag och sen går det över.. som vanligt.

Jag hittade en valpbok jag beställde i våras när jag var på G att skaffa hund. Labrador närmare bestämt. Klart att man blir sugen igen.. Fast det kanske är bättre att vänta till sommaren då jag är färdig med skolan (är inte direkt sugen på att läsa det 3:e påbyggnadsåret som inte är obligatoriskt då man får en högskole examen efter dom två första åren som utbildningen är på) och har all tid i världen att lägga på en liten gullig hundvalp. Jag fick ett valpkoppel i julklapp av en kompis och hans sambo. Det hänger fortfarande på hatthyllan i hallen..redo för att användas :)

God natt!

0 kommentarer: