torsdag, november 02, 2006

Tidiga dagar

Det är sista reklampausen i kvällens CSI Miami avsnitt. Sjukt spännande avsnitt..

Har jobbat igår och idag. Gick upp som vanligt vid 6:45 som alltid när jag jobbar.. Då behöver man inte stressa för att hinna till jobbet runt 8 tiden. Jag var hur trött som helst igårkväll och somnade på soffan 1½ timme igårkväll. Idag var det att gå upp vid 6 för vi hade en gemensam frukost inne i stan på ett hotell. Det var självklart trevligt men jag är inte mindre trött ikväll..

Dessutom har jag börjat få ryckningar i mitt övre vänstra ögonlock igen. Sååå jäkla störande. Men jag ska till min neurolog nu den 21:e så jag ska passa på att ta det med honom då. Behöver också nytt intyg av honom för körkortet för jag fick det sedvanliga brevet från länsstyrelsen häromdagen..Bra... Nästa gång måste jag göra ett EEG dock..

Nu har CSI börjat igen. Underbart! :)

0 kommentarer: