onsdag, november 22, 2006

Ledbruten

Helt sjukt. Ikväll på provträningen så fick man verkligen slaget rakt i ansiktet hur pass dålig i form man verkligen är. Inte bokstavligt talat men verkligen att man insåg det. När tränarkillen visade mig och Niklas runt och vi fick prova maskinerna så var man helt slut efter att gjort typ 6-7 moment. Jag fattar inte hur jag ska palla med att göra det 15-20 ggr men samtidigt så är det ju åxå en träningsfråga. Ju fler gånger man gör det, desto bättre blir det. Inte helt oväntat...

Men kul var det. Nervositeten släppte efter ett tag men klart man kände sig dum när man gick runt där bland vältränade människor och man själv känner sig ljusår från det stadie dom befann sig i.

Kul var det iaf och i slutet av veckan eller nästa vecka ska vi köpa kort där.

På fredag blir det julbord hos mig. Ett par kompisar från klassen kommer hem och vi ska försöka oss på att vara helt seriösa och laga maten själva. Som tur är har en av dom jobbat som kock så han får nog en del att göra. Fast sen blir det väl poker och annat. Det blir andra gången jag spelar isf, kanske det går lite bättre denna gången.haha..

Imorgon ska jag jobba igen. Ska bli kul!

0 kommentarer: