onsdag, november 08, 2006

Britney Spears

Det är ju egentligen ett av dagens i-lands problem; Britney Spears händelser och liv ihop med han K-Fed. Men man kan ändå inte låta bli att vara lite skadeglad när man läser om att han (enligt media iaf) blev dissad via SMS under en TV-inspelning. Självklart är jag ju tvungen att dela med mig av den här....


Kul iaf..

Fick förresten veta betyget på java projektet idag. En hel 4:a blev det.. Det är nästan så jag är chockad. Jag som trodde att jag knappt skulle få godkänt. Motiveringen av läraren var relativt positiv rakt igenom bortsett från småsaker givetvis. Men det känns skönt att jag fixade det!

Skolan börjar vid 8 imorgon.. har haft sovmorgon hitintills hela veckan så det blir lite "jobbigt". Helt plötsligt blev jag också ledig nu på fredag fick jag vet igår. Men jag kan ju inte jobba denna veckan eftersom jag jobbade in veckans dag förra veckan. Så det blir långledig fredag. Det kan ju alltid va skönt...

Eventuellt ska jag iväg och titta på en bil nu i dagarna. Ska ringa på annonsen imorgon tänkte jag. Spännande! :)

0 kommentarer: