söndag, oktober 15, 2006

Igår kväll

När jag kom hem igår kväll så var det mörkt, precis som alltid sent om kvällarna.
Ibland när man ute och går i mörkret och det är gatulysen utmed vägen och man tittar upp mot himmeln så kan man tycka sig se stjärnfall fast det bara sinnet som spelar en ett spratt när man "får med sig" ljus från gatulysena och det ser för en sekund ut som att man ser ett eller flera stjärnfall i ögonvrån.

Well, denna gången var det inte fallet så jag konstaterade för mig själv att denna gången var det faktiskt ett stjärnfall...! Självklart så var jag inte sen med att önska mig något, det måste man ju... Det vore ganska coolt om nåt hände också.. Jag var väldigt noga med att önskningen skulle slå in så fort som möjligt..för att vara så detaljerad som möjligt mot den/dom/det som ska uppfylla önskningen var att den ska ha gått uppfyllelse innan nyår..haha

Jag håller tummarna!
Man känner sig som barn på nytt... :)

0 kommentarer: