söndag, oktober 22, 2006

Ännu en söndag

Jaha, inte så mycket har hänt. Var på dop idag i Borgholm. Min kusins sambos ena barn ska konfirmeras så hon behövde döpas för att få fullfölja det. Det var jag, mina föräldrar och mormor som åkte över till Öland i morse. Det slog mig att jag har varit i kyrkan typ 2-3 gånger sen jag tog studenten år 2000. Jag kan inte säga att jag saknat något eftersom jag inte går i kyrkan normalt sett.. Ointressant...anyway..


Ramlade över den här bloggen med lite roliga asiatiska skyltar med fin engelsk översättning. Översättningarna är ju artiga iallafall men dom går ändå rakt på sak...


På torsdag har jag tenta i Windowsadministration 2. När läraren hade tenta genomgången med vad som kan tänkas komma med på tentan så tyckte man att det inte skulle va så farligt. Men när varje "punkt" (av typ 40-50) handlar om allt från 1-10 saker så tappar man verkligen hoppet. Så man känner sig väldigt peppad...

Och på tisdag har jag muntlig redovisning av mitt javaprojekt. Jag är redan nervös. Hatar att stå framför folk och prata själv. Jag har gjort ett par powerpoint slajdar med massa animationer så förhoppningsvis så kommer uppmärksamheten vara på den istället för mig när jag står där knallröd i ansiktet.

0 kommentarer: