måndag, oktober 09, 2006

Äckliga apelsiner

Igår skulle jag ta mig en apelsin tänkte jag. Eftersom jag köpte typ 1 kg häromdagen så är det väl dags att provsmaka en åtminstone. Av någon okänd anledning har jag lagt dom i facket i kylen som ligger i 1-graders zoonen så dom var ju hårda som stenar. Men efter att ha skalat en och tagit isär alla klyftor så visade det sig att den var årets äckliga apelsin jag smakat. Så den åkte ut... Nu återsstår det bara att se om dom andra smakar bättre..

Nu på fredag så kommer nya Microsoft Flight Simulator X ut i affärerna. Trogen flight simulator fantast som jag är så måste jag ju skaffa även denna. Det är väl ett av få "spel" som är värda att betala för tycker jag.. Med argumentet att utvecklarna förtjänar lite kudos för arbetet dom lagt ner.. Fast hur mycket som går ner i fickan på Bill Gates av dom 599 kr som det kommer kosta vet jag inte.. men det är nog ganska mycket. Anyway, det får nog bli ett sånt...

Imorgon är det tisdag igen! En dag närmare att jobba igen på fredag, det ska bli kul!

0 kommentarer: