onsdag, oktober 25, 2006

The final countdown



Niklas och jag kände att vi självklart skulle gå på öppningen av Maxis nya lokaler idag när dom öppnade vid 10. Jag var i deras gamla lokaler sista dagen dom stängde där, nu i söndags.
Normalt sett är det alltid pensionärer som står och väntar vid entrén 15 minuter innan dom öppnar. Idag var det mer blandade åldrar.. dom ska även ha öppen 8-22... coolt..

Det var väl ganska fint där inne men det kändes som att det inte var mycket större än dom gamla lokalerna.
Det coolaste var nog ändå vattenkranarna vid mjölk/kyl diskarna. Man kan gå och ta sig en mugg vatten och kan välja mellan antingen kallt vatten eller kallt och kolsyrat vatten.. Hur coolt är inte det...haha

Imorgon, torsdag, kl 08 är det sista tentan för den här läsperioden. Typ 12 timmar kvar ungefär..
På hemsidan för programmet så har dom lagt ut dom två sista tentorna..givetvis inga svar. men jag har gjort dom och det verkar som att jag har lite koll på det iaf. Men den imorgon behöver ju inte alls vara likadan som dom gamla.


Anyway... tar en paus nu i slut-hård-pluggandet..
Javan gick sisådär igår. jag klarade provet ovanligt bra men muntliga redovisningen gick inte så bra eftersom jag var ganska nervös.. men jag fick fram det jag skulle säga och allt är över! Wunderbar.. Bara att invänta slutbetyget på kursen.


Det var väl allt för ikväll...

0 kommentarer: