söndag, oktober 14, 2007

Wii Fitness Age: 20


Ibland blir man extra glad...
Sedan jag fick hem mitt nya utbytta Wii så har jag nu åter igen börjat med Wii Fitness träningen. Dels är det roligt och man blir ju trots allt lite varm i kroppen och kanske förbränner en kalori eller två. Se bara på den här killen som var uppe på tapeten för några månader sedan för att hans dagliga Wii Fitness träning fick han att gå ner typ 10 kilo på "kort" tid.

Döm av min förvåning när mitt Wii, efter noggrant övervägande, talar om att min Wii Fitness ålder är ca 20 år! Perfa! Åter igen ett tecken på att man är låååångt ifrån gammal! Sen att det är en disclaimer att det inte är säkert att den uppskattade åldern stämmer, ja det är en helt annan sak...

Nu kan jag trots allt lägga mig och sova med gott samvete!

0 kommentarer: