tisdag, oktober 23, 2007

En första kommentar

Det kändes annorlunda att vakna till fågelkvitter, men jag måste säga att jag gillade det.
Jag gillade det så mycket att jag snoozade en gång (9 minuter är intervallet för snooze). Lampan slocknar inte när man snoozar utan lyser istället vidare med intensiteten man ställt in.

Igårkväll när jag testade ljusintensiteten så tyckte jag den var nästan i överkant och sänkte den ett steg eller två. I morse tyckte jag det var tvärtom så jag har nu skruvat upp styrkan. Tror det blir jäkligt bra!

Snart sovdags igen.
Det är faktiskt så jag längtar, mest av spänning, tills imorgon för att se hur det blir då. Man vill ju testa men då måste man ju ställa larmet minst 30 min från nu för att se (lampan börjar sakta lysa 30 minuter innan, remember?).

God natt!

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Det är inte utan att det börjar klia lite i prylbögfingrarna!

Anonym sa...

jag vill också ha!