måndag, oktober 01, 2007

Då var det avklarat x2

Idag har varit en stor dag!




Jag har skruvat isär mitt Wii och plockat ur chippet och sedan åkt till butiken och lämnat in den för service eftersom grafikprocessorn blir överhettad efter en stunds spelande och därmed fular till grafiken med vertikala streck här å där. Risken att dom fixar det är väl inte så stor eftersom jag pillat med den och chippat. Men tänkte chansa åtminstone eftersom det är sjukt störande när det tittar fram helt plötsligt.





Jag har även beställt min nya kompis Philips HF 3614 Wake Up Light.
Preliminärt på lager 4/10 så förhoppningsvis har jag den dagen efter vilket är nu på fredag om allt går som planerna. Ser med spänning fram emot att få vakna till inspelat fågelkvitter och en lampa! Jag kan inte franska så jag fattar inte riktigt vad dom säger i filmklippet men det verkar häftigt! Och titta på tjejen som vaknar, hon ser mycket gladare ut när det är wake up light som väcker henne......

0 kommentarer: