onsdag, oktober 17, 2007

Dag 1

Jag är givetvis överdrivande men idag har jag sugit i mig sagolika blåbärssoppa och sagolika nyponsoppa med hjälp av mina grön-blåa sugrör från IKEA. Det värsta var runt lunchtid på jobbet när folk började värma upp sina exotiska maträtter, eller kom in från grannrestaurangen med nylagad mat som doftar som 1000 underbara kulinariska rätter.. om man nu kan beskriva det så. Själv så satt och och suttade i mig soppa.

Jag for till affären efter jobbet och köpte såna där salta pinnar och ahlgrens bilar. Har slängt i mig lite sånt nu. Det kan inte komma ner i operations-grejs-hålet om man tar det försiktigt.

Jag har redan kommit på vad jag ska köpa när det börjat läka och man kan börja äta riktigt...
Vad sägs om godis, såna där sjukt sura röda flaskor med hallonsmak där varje sån producerar en halvliter saliv.. en pizza.. lasagne.. wokkade grönsaker.. ris.. pasta.. köttfärssås.. pastasallad med kyckling.. pasta med kyckling och currysås från kebaben.. You name it, I want it!

Jag har fortfarande kvar Thai soppan som Johan och Sanna tipsade mig om förut. Kanske skulle ta med den imorgon till jobbet och koka upp!?

Carro berättade att när hon klickar på länken till min blogg från hennes blogg så får hon upp typ 50 fönster. Någon annan som råkat ut för det nån gång?

3 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Nyponsoppa eller thaisoppa = inget svårt val!


(För mig funkar bloggen fin fint)

Jonny sa...

Thaisoppa låter smarrigt! :-)

Har inte heller några probs med din eller någon annans blogg.

Måste vara BDU-fel eller något.

Anonym sa...

Ja säkert fel hos mig här... Hänt tre gånger, men inte denna :)

Hoppas Du känner dig bättre snart! Inge vidare att operera i munnen, precis som i öronen... :/