söndag, februari 17, 2008

Mongo

Jag, E och J åkte iväg för att fota stjärnor och måne.
Men det visade sig dock att när vi kom fram så var det ett molntäcke i vägen mellan oss och himmeln.

Dessutom, denna gången sket jag i automatiskt ISO läge, visst blev det aningen bättre. Men ändå..
Grynigt och skit. Bilderna blev dessutom helt sunkiga.. Årets sämsta fotograferingstillfälle från min sida. Däremot lyckades Johan och Ernstson bra.

Se Ernstsons bilder genom att klicka här.
Se Johans bilder genom att klicka här.



Denna bilden ser bra ut om man inte klickar för att se den i full storlek.

Bättre lycka nästa gång, säger jag till mig själv. Skam den som ger sig!

3 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Bilden känns mer som morgon än kväll. Nästa gång vi knatar ut till stenså ska det vara stjärnklart... BASTA!

Clifton sa...

jag tycker att den var cool, kolla in min "här hittades flickan"... så grusig att man inte ens med fusk skulle få till den ok!

Mackan på 12an sa...

jag tycker du ska vara lite nöjd ändå, jag gillar bilden!!!

När ska vi ta vår fotosession m familjen Lagerström Lundgren?