onsdag, februari 13, 2008

Fula ord

Här kommer lite osammanhängande text...

Jag tycker mig ofta ha lång stubin men ibland så brinner den upp nästan direkt.
Vissa saker kan och får man säga utan att uppröra någon medans andra saker helt enkelt är "tabu" och man ska hålla dom för sig själv.

Döm av min förvåning när jag idag får höra hur en liten ful fjant, ja yngre än mig dessutom, för ett tag sedan hade helt rent ut på fullaste allvar talat om för personer i fråga hur de kan se bättre ut om två närliggande saker hade sett annorlunda ut. Se dig själv i spegeln först, Mr. Go-f*ck-yourself...

Vad är detta för litet mongo till människa? Grottmänniska uppenbarligen. Man ska veta vad man pratar om och tänka sig för både en eller två gånger innan man ens överväger att tänka tanken.. Oj vad invecklat det lät..

Det må tyckas vara en skitsak egentligen och man kan nog ta det med en klackspark om man vill göra det. Jag är inte gammaldags men kalla mig old-style om ni vill. Men fuck me det finns saker som folk helst borde önskat att de inte borde sagt och/eller gjort.

[EDIT I EFTERHAND] Jag kanske bara hade en dålig dag idag, men ändå...[/EDIT I EFTERHAND]

För övrigt så ska Johan och jag iväg och fota om en stund.

Fridens liljor

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hell yeah!!!! Sparka dem på pungen och lär dem att respektera di äldre!!! Berätta vem det är så kan vi pinka på deras dörrhandtag!