fredag, februari 29, 2008

Ljudbok och god sömn?



Jag har kommit på en idé som jag tänkte prova.
Jag har aldrig varit sådär mycket för ljudböcker, ja faktum är att jag aldrig nog aldrig ens lyssnat på en. I ett försök att kunna komma till ro och somna tidigare om kvällarna så tänkte jag ge ett försök på Fredrik och Filips ljudbok, Två nötcreme och en moviebox. Det kanske funkar att ligga där i sängen med plupparna i örat och lampan släckt. Tänkte börja imorgon. Den är ganska lång så det blir tid för att testa.

God natt!

4 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Ljudbok is da shit!

Anonym sa...

Hm, jag skulle nog rekommendera att lyssna på ljudbok under vaket tillstånd... Tänk när du somnar, då vet du inte vart du var... ;)

Johan a.k.a Kendo sa...

Sanna såg Fredrik idag på NK. Jag såg ingenting. Misstänker det berodde på mitt shopping-tunnelseende.

Clifton sa...

gör de! gör de! gör de! ljudbok har klarat mig genom många admtimmar på jobbet! och trött som fan blir man!