måndag, mars 10, 2008

När jag var liten

För ett antal år sedan så satte jag mig ner och scannade in lite gamla bilder, bland annat på när jag själv var ganska ung. Jag hade glömt bort detta tills jag råkade ramla över dem häromdagen. Det var tider det. Då bestod dagen mestadels av att sova, äta, sova, äta, skit....a. Årtalen är tagna från vad som är skrivet på baksidan av korten..


1981, första året i mitt liv. Kollar läget på köksgolvet tror jag. Oj vad förvånad man ser ut...


1982, man kan inte vara mer än glad när man har coolaste kepsen, tröjan och shortsen bland alla småbarn i Lindsdal!


1982, pappa och jag på djurpark.


Vet inte vilket år men misstänker 1982-83 nånting. Det var uppenbarligen kul att bada näck i baljan på båten. Ja, jag censurerade den lite mest för att slippa klagomål om barnp0rr.


1983 och 2 år gammal. Det var 80-pack med blöjor från Coop som gällde då.


1983, huvudbonader var inne på den tiden.


Lipsillen Martin, typ 1984-85 nån gång misstänker jag. Jag är bombsäker på att detta är taget på en dagisutflykt på Värsnäs men jag kan ha fel.

1 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Snygga fillingar du fått på dig på näst sista bilden!