onsdag, mars 05, 2008

Dagens bild


Tänkte införa begreppet "Dagens bild" och här kommer den första posten. Jag har till och med skapat en egen etikett för det... Det kommer inte bli en ny bild varje dag men den dagen det blir det ja då blir det ju en ny dagens bild. Väldigt genomtänkt av mig må jag säga.

Iallafall, den här grisen är verkligen liten. Behöver jag nämna att det är en rasen är av modellen minigris? Om kultingen är liten som en vanlig tekop, hur stor blir den då som fullvuxen? Något för Paris att ha i handväsken kanske?

Mer här...

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Jag tror den kommer väga minst 250kg. Svinstor!

Anonym sa...

Lol... Det var 100 år sedan någon la en kommentar men de skiter jag i. Ni tror väl inte att en <3mikrogris<3 ska bli så stor? Ni måste skämta -_-! Dom blir typ inte just något större en sådära. Som om en <3mikrogris<3 skulle börja väga 250 kg LOL!!