onsdag, augusti 02, 2006

Slut på det roliga



Nu är dom 3 dagarna över, systern och hennes sambo är tillbaka och hämtade ikväll Zanny.
Sedan i söndags hann vi klara av ett par promenader, i måndags kväll gick vi hem till mina föräldrar och hälsade på. Lite komiskt var att varenda gång vi gick ut på dagen i tisdags så började det regna efter en stund. Det tog ca 50 min att gå till föräldrarna och när vi gick in på deras gata började regnet stänka. 2 minuter efter att vi gått in öppnade sig himlen och det regnade verkligen "katter och hundar".. Vilken tajming..

Idag gick vi hem till mormor som bor en bit från mig. Där blev vi kvar tills systern och sambon kom och hämtade Zanny. Hon hade det ganska behagligt där, kunde springa runt på tomten och lägga sig vart hon vill och inte behöva va i en trång lägenhet där medeltemperaturen just nu är typ 27 grader.

Hur som helst, jag hade roligt. Hoppas det blir fler gånger!

Imorgon blir det en resa till Kosta. Tydligen har det öppnat någon sorts outlet affär där och min mamma tycker verkligen att vi ska åka dit och kolla.. jaja..

PS.. jag kunde inte hitta någon mer fjollig bild till det här inlägget, än den ovan.. DS

0 kommentarer: