tisdag, augusti 22, 2006

2 dagar

Dear diary,

Idag är andra dagen avklarad i skolan, tillbaka från sommarlovet/semestern..
Det var väl ingen direkt mjukstart, kl 8 igår så började det direkt med föreläsning om java programmering. Mina tankar var någon helt annanstans mestadels under dom 2 timmarna... Programmering kräver logiskt tänkande, det klarar inte jag. Om man får gnälla lite så har jag svårt att se nyttan i att göra java applikationer när man jobbar som nätverkstekniker. Det blir 5 hårda poäng där här..

Det blev iaf till att köpa en bok igår efter skolan. 599 kr satt fint. Jag fick nästan 6 bonusstämplar iaf. 10 stämplar = 100 kr rabatt på nästa inköp..wow..

På sätt och vis är det skönt att vara tillbaka i dom gamla gängorna men jag saknar ändå jobbet lite. Den här gången hade jag roliga arbetsuppgifter när jag jobbade i somras.
Sist, men inte minst, så hade det ju inte suttit fel med 4 veckors ledighet till kanske..

Nu har jag betalat hyran för nästa månad. Kanske man ska titta lite på tv nu. Cops börjar ju på tv6 om 2 minuter.

0 kommentarer: