torsdag, augusti 24, 2006

Kristianstad på lördag

På lördag blir det till att åka (bil) ner till kristianstad för att besöka Kristianstad Airshow. Åker ner tillsammans med en gammal jobbarkompis som håller på att ta flygcertifikat himself. Det enda jobbiga är att jag ska vara hemma hos honom vid 06:30. Det tar typ 15-20 minuter att köra hem till honom. Jag vågar inte tänka på när jag behöver ställa klockan för att gå upp..
Man kommer nog somna ganska lätt på kvällen sen till dofterna av jetbränsle kvar i näsan..haha

Anyway, det ska bli mycket roligt och jag ska försöka att inte glömma bort att ladda kameran och damma fram alla minneskort jag har.

För övrigt...
På onsdag nästa vecka kommer möbelfirman och hämtar den dom skadade soffdelarna, 2:sitsen och hörn:sitsen. Sen får jag vänta ytterligare 3-4 veckor på att nya ska komma hem från fabriken i italien.. förhoppningsvis ska dom nya delarna inte vara skadade när jag väl får dom..

Dags att lägga sig.. Ska gå på en föreläsning i skolan om typ 9 timmar och 52 minuter.

0 kommentarer: