onsdag, augusti 30, 2006

Java java java....


Skolan börjar ju inte sådär jättebra. 1:a året gick bra, inga omtentor ens...
Nu inleder vi 2:a året med att läsa Javaprogrammering och, vad som kallas, Windows administration 2. Det sistnämnda går bra men javaprogrammering...usch..

Jag har aldrig fixat det här med programmering och inte heller denna gången lyckas jag överhuvudtaget. Just nu känns det som att jag inte har minsta chans att klara kursen vilket inte är så bra. Inte hjälpte det att köpa en bok om det heller. Känns bra...

Nu är jag ledig fram till måndag. Ska bli skönt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Se då till att få lite hjälp.

a) läs den fina boken du har fått ... titta först på de blå rutorna, förstår du dem ... läs inte avsnittet, förstår du dem inte ... LÄS!

b) be om hjälp. Vissa människor är mer villiga att hjälpa till än man tror. Var med andra ord inte så feg ...

Det är mina tips. Jag har några som går åt andra hållet också, men de vill du inte höra.