fredag, januari 11, 2008

Försenad julklapp


Döm av min förvåning när jag kommer hem idag och öppnar dörren. Då ligger ett brunt litet fint paket, i DVD-storlek, nedanför dörren. "Vad kan det vara?" tänkte jag. Jag såg att det var från Discshop och när jag öppnade upp så fick jag till min förvåning se att det var Deep Blue dokumentären jag beställde i december men som var slut hos leverantören. Den hade jag glömt bort och först nu kommer den. Trevligt..

Den blåa planeten serien var bra, köpte den för något år sedan. Tydligen är det lite nytt material från den produktionen med i denna. Det coola är ju när dom filmat låååångt ner i havet och dom visar alla konstiga livsformer som dom stöter på.

Kvällen är räddad, istället för att kolla på "Det femte elementet" så blir det denna istället.
God Jul Martin!

Nu blir det Cops en liten stund!

0 kommentarer: