lördag, januari 12, 2008

Asdf


Deep Blue var bra. Kände iåfs igen en del från Blåa planeten serien men denna gången var det inte så mycket prat utan rena "naturklipp". Hittade den officiella trailern för den, se ovan.

Jag ska under helgen hinna med bland annat fortsatt städande hemma, tvätta lite, tvätta bilen, gå på bio, spela poker. Möjligt jag har glömt något men det känns som tre månaders sysslor som ska ske på två dagar.

Jag somnade till i soffan efter att filmen var klar, jag vaknade upp till blicken av ett nyfött zebra föl som hade världens längsta navelsträng. Lite nasty, tack Animal Planet.

Jag tog mig nu friheten att, innan jag går och lägger mig för denna gången, att titta på aftonbladet. Döm av min förvåning när det knappt finns några artiklar alls om Britney.

Wow.. vilken påverkan man har på världens press..haha..