torsdag, september 13, 2007

Söndagsutflykt

Idag är det torsdag men jag har inte orkat kolla på bilderna från i söndags förrän först nu. Det är inte det att jag är lat....

Jag, Johan, Sanna och Dollar hoppade tog min röda humvee och åkte iväg på fotoexpedition. Inte förrän vi kört 500 meter kunde vi bestämma oss vart vi skulle, det blev till Bäcken.

Som vanligt så blev typ 0,5 bilder av 100 hyffsade.


Det dröjde inte länge förrän Johan hittade den perfekta vyn...



Svart-vitt kan va ganska snyggt, ofta ett bra sätt att göra en dålig bild lite bättre.




Ett stackars rådjur har fått ställa upp som modell...




Sanna är extra glad och Dollar verkar ha fått syn på något intressant...




Det är kul med vattenfall och lite längre slutartid. Kan bli ganska coola bilder...




På väg hem. Dags att packa in allt i Passaten igen och dra sig hemåt.

Ytterligare en gång inser jag att jag behöver en ny kamera för bilderna suger. Färgerna är usla.
Mental note: köp ny kamera.

Over and out.

4 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Du ger fan i att köpa ny kamera innan jag köpt mitt (kommande) objektiv! =)

Anonym sa...

Är det du som är så duktig fotograf Martin?! Jättefina bilder!

Martin sa...

Jag lovar! När jag tittar i plånboken verkar det funka med ett nytt inköp i augusti 2019. :)

Javisst, alla bilderna är tagna av mig om inget annat anges..

Johan a.k.a Kendo sa...

När du gjorde bilden av bron svartvit blev den riktigt otäck!
=S