lördag, september 15, 2007

Äntligen Lördag

Igår var det ju fredag och därmed konstaterat att tiden går sjukt fort vilket åter igen oroar mig eftersom risken är att man bli äldre också.

Efter att ha tillfälligt stannat förbi Mormor för lite kroppkakor på väg hem från jobbet så bar det av hem. Lite förberedelser och sedan vidare till Niklas och 21-års kalas-grejjen för hans kompis Lina. Vi upptäckte alla att det var tråkigt på stan och sa god natt redan vid klockan 01. Det var skönt att komma hem lite tidigare för en gångs skull.



Planerna för dagen är att gå upp till Statoil en bit härifrån och hämta ut mitt dvd paket med Scrubs, säsong 5. Kanske beta av några avsnitt, äta lite. Min syster kommer över någon timme för att hennes sambo har manlig sammankomst med sina kompisar hemma hos dom.

Imorgon är det tidigt fiske, tidigt som fan..
Ska lämna stan senast klockan 07. Det betyder att jag måste gå upp tidigare än 07 och att jag måste lägga mig tidigt ikväll så jag är hyffsat vaken för att köra bil imorgon.

1 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Schema lördag:

Jobba till 21:00
Åka hem 21:01
Äta 21:13
Slappa i soffan 21:13-22:00
Gå ut med Hundarna 22:00-22:20
Packa inför fisketuren: 22:20-22:30
Borsta tänderna 22:30-22:33
Packa det sista 22:33-22:45
Knoppa 23:00-06:00