lördag, september 01, 2007

Lördag

Eftersom jag är snål numera så tog jag åter igen beslutet att gå hem från stan och inte lägga typ 112 kr på en taxi hem. Visst tar det x antal gånger längre tid men det kan vara ganska roligt. I natt var det halv tråkigt så jag roade mig med att blogga lite. Sen stöter man ju på höjdpunkter utmed vägen där folk står och bråkar eller kramas, ligger eller sitter på marken för dom har däckat. Det tog jag dock inga kort på, tror inte dom hade blivit så glada.

Penicillin kuren är slut igår och är jag inte bättre till på måndag ska jag tillbaka till läkaren. Men det känns aningen bättre.

Dags att göra något med dagen.

I morse när jag läste dagens tidning så fick jag till min förvåning se hur man kan göra en sån stor artikel av en elvisp som låter som en skördetröska? Min DVD läsare i datorn låter som ett kärnkraftverk när man sätter i en skiva och den börjar snurra.

3 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Jag ska genast skriva en artikel om min xbox 360 som låter som en HD, och sälja till aftonbladet.se!

Anonym sa...

Haha! Läste också det där, helt otroligt hur man för det första kan ringa tidningen om det, sen att tidningen kan göra ett helt reportage om det!!!

Martin sa...

Det är deprimerande nästan hur folk suktar efter fame and fortune. Jag skulle inte inleda mig kändiskarriär genom något sånt..