söndag, september 24, 2006

Söndag kväll

Jag skulle ha gjort mycket idag som jag aldrig dock gjorde. Inte helt oväntat kanske, man ska ju inte överträffa sig själv varje dag. Jag lagade dock mat idag. Det var ett sånt där förberett paket man tillsätter 2-300 g kycklingfilé och steker med kryddor och kokonötsmjölk samt kokar ris. Det var ingen höjdare, men det funkade.. Ris är gott i alla fall. mumma...

Imorgon börjar skolan vid 8. Föreläsning till 10 och sen ledig fram till typ 17:45 för att sedan ha laboration fram till 20:45. Skönt att man inte pendlar typ 10 mil varje dag fram och tillbaka.

Igår var det födelsedagskalas hos min kusins son som fyllde 3 (jag trodde det var 2) år.
Det var kul, as usual.

Åh... jag skulle handlat lite mjölk idag men det får bli imorgon!
Jag har börjat lägga in bästföre datum i mobilens kalender, så att kalenderlarmet går typ en vecka innan utgångsdatumet. Har typ provat med margarin och sånt där.. Inte mjölk.

Nu börjar Family Guy på TV6. Hoppas det inte är ett avsnitt man redan sett..


Förresten så har Johan skaffat en blogg nu.. Coola killen! :)

0 kommentarer: