onsdag, september 20, 2006

Klamydiatest




I skolan så har dom en kartong med "diskreta" papp-påsar i som innehåller "gör-det-själv" klamydiatest.. Med tanke på mitt liv så är ju det inte så stor risk att jag har det men av någon sjuk anledning så vill jag ändå ta hem ett och titta hur det ser ut.. Precis som det där att man vill öppna upp en o-poppad micropopcornpåse för att se hur den ser ut inuti innan den är poppad.. Men man gör inte det för man tycker det är för dyrt..trots att man köper typ 10 stycken för 20 kr eller nåt.. Iaf, jag vågar inte ta en påse för det springer alltid människor förbi där och då skulle man känna sig onödigt extra dum utöver vad man redan är..


Ärligt talat så är jag nog en ganska konstig människa..

Häromdagen registrerade jag en ny domän, http://www.kaffemedmjolk.com som jag för övrigt inte riktigt vet vad jag ska göra med.. men jag tyckte det var en bra adress och det kostar typ 70 kr om året att ha den (och jag tycker att micropopcorn är dyrt?). Jag har själv gjort bilden ovan och tycker den är ganska bra. Men jag funderar på att ta ett nytt kort på koppen och då ha kaffe med mjölken redan ihälld..

Men bara för att förtydliga och understryka.. jag har inte klamydia (har inte gjort testet) utan det är bara att jag ville se hur det ser ut.. åkej?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är fortfarande imponerad av bilden.

Du skulle kunna använda domänen till ett galleri enbart för kaffebilder. Gärna då på temat kaffe med ...

... eller också gör du en tävling där folk får skicka dig sina egna bilder av kaffe med ...

... dopp?!

Eller nått.

Martin sa...

Tanken som funnits i mitt huvud ett tag är att folk kan skicka in kort på sina kaffekoppar.. det finns ju hemsidor för gäspande kaniner, så varför inte för rena och även använda kaffekoppar?

Anonym sa...

Det är ju ingen dum ide ... om man nu dricker kaffe.

Annars kan den ju handla om Java ... ;-)

Anonym sa...

Hur går det egentligen med klamydiatestet? Ryktet säger att du kommit över en påse ... ;-)