måndag, september 18, 2006

Ont i ryggen



I morse när jag satt på köksstolen och läste tidningen vid bordet och skulle lyfta på baken för att gå från bordet så knäppte det till sådär tyst men samtidigt äckligt i ryggens nedre del.. Sekunden senare fick jag hur ont i ryggen som helst.. En sån där klassiker.. Det är väl en nerv som kommit i kläm eller nåt.. igen.

En gång hände det när jag satte mig i bilen och skulle iväg.. Det tog ett tag att komma ur bilen för man får ju röra sig som om man vore stelopererad i hela ryggen. Men samtidigt måste det ha sett ganska roligt ut om man hade tittat på. jag skrattade ju åt mig själv när jag höll på där.. intern skadeglädje?

Fast denna gången är det inte riktigt lika jobbigt som innan så det är fel att gnälla.

Jag är något fruktansvärt hungrig nu, magen kurrar och gör ont..
Dags att se vad som finns att äta!

Förresten så röstade jag inte igår. När min pappa visade hur hans röstkort såg ut insåg jag att jag helt enkelt hade slängt det där kuvertet för jag tänkte att det var vanlig reklam.. Smart eller inte, jag hade nog ändå inte röstat för jag hade ingen aning om vad jag skulle rösta på ändå.. Jag tror inte man kan vara mer ointresserad än vad jag är.. Snudd på världsrekord..

0 kommentarer: