lördag, juli 22, 2006

Dag 1.

Första riktiga semesterdagen. Eller sommarlovsdagen kanske man ska kalla det? Whatever, jag är ledig nu iaf. Igår var sista dagen på jobbet. Det kändes tråkigt att gå därifrån och inte veta att man kanske kommer va där på ett tag igen eftersom skolan åter igen börjar i augusti.

Imorgon måste jag handla lite. Som det är nu så vet jag att dom få brödskivorna jag har kvar kommer ta slut idag eller imorgon. Sen såg jag att jag inte hade något ris, det är ju bra att ha om man ska koka..ris..

Ska nog åka ut en kort sväng till min syster och hennes sambo. Han har varit i kristianstad och köpt en motorcykel idag. Haha...när dom började närma sig hemmet så upptäckte han (han körde den hem) att han tappat oljepluggen.. Hoppsan...

För övrigt är det varmt och klibbigt. Det har smååskat hela dagen på avstånd.

2 kommentarer:

Hanselo sa...

Hur gick det med motorcykelen

Martin sa...

Det gick bra. Han fixade en provisorisk plugg så det var fritt fram att köra järnet!