torsdag, juli 20, 2006

Bra eller anus?

Imorgon är sista dagen på jobbet innan semestern. Efter semester så är det åter dags att börja skolan igen.
Precis som för ett år sen när jag började plugga så har jag även nu en jättekluven känsla om ifall jag ska strunta i skolan och fortsätta jobba eller bara bita ihop och gå klart 2:a året och få min examen.. Om jag inte gör det sistnämnda så har jag ju kastat bort ett helt år i onödan så då kan jag väl likaväl gå klart resten av tiden..

Så självklart kommer man sakna alla arbetskamrater, glada ansikten, sjuka skämt och låga humor...
Förhoppningsvis blir det fler besök än tidigare på jobbet under tiden.. Jag måste ju kolla mailen ibland iaf :)

Dom 6 veckorna jag jobbat nu känns bara som 2 veckor, tiden har gått tok-fort!

Jag hoppas bara att jag inte varit en allt för stor pain-in-the-ass för alla. :)

Kan fortfarande inte bestämma mig om det här är bra eller anus...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ger FAN i att hoppa av skolan!

Minst två år till (!!!) tycker jag att du ska pina dig, en fin teknologi kandidat blir du då ... i teorin behörig att undervisa på högskolan ...

I övrigt måste jag säga att det inte alltid är bra att bränna upp ansiktet ... suck.

Martin sa...

Ja jo, vi får la se hur det blir. Har lagt planerna åt sidan att börja jobba igen.

testa solskyddskräm! Funkar fint oftast..