torsdag, november 08, 2007

Havsbrus - resultat


Jag minns inte riktigt hur det lät faktiskt, när jag vaknade i morse. Jag tror det lät ganska behagligt med havsbruset. Den där lampan gör skillnad. När jag vaknar med huvudet vändt åt det hållet som lampan står så är jag mycket piggare än om jag vaknar med huvudet vändt ifrån den. Oavsett vad så är jag piggare men vilken skillnad det kan vara..
Det blir havsljud igen i morgon bitti.

På lördag ska vi åka iväg till Horsö utanför Ålem. 4 personer i en lastad bil ska lämna kalmar runt klockan 06. Tanken är att hinna med soluppgången när vi är på plats. Kanske även hinna reka lite för att hitta fina ställen.

Nu ska jag däremot gå och lägga mig för att orka upp imorgon bitti.

Love,
Martin

3 kommentarer:

Andreas sa...

Havsbrus?! Vaknar man av det? I så fall måste det vara det ultimata!! =)
Värsta grymt!

Andreas sa...

BTW, om 22 dagar är det jag på bilden!! :-p

Martin sa...

Jag är bara "lite" avundsjuk på er resa... :)