söndag, december 10, 2006

God Jul

Ja, snart är det julafton. Tiden går fortare än vanligt känns det som. Ännu har det inte blivit av att jag börjat köpa julklappar men det är nog läge att börja göra det snart för att bryta trenden att handla sista veckan och köpa dom sista julklapparna tidigt på julaftonsmorgonen.

I år ska vi fira jul hos min syster och hennes sambo, det blir kul. Jag måste komma ihåg att köpa en liten klapp till deras hund också.

Jag har fortfarande träningsvärk i ryggen sedan jag var på gymmet med Niklas härom dagen. Jag har inga problem att stå upp och ligga men det är först när jag stått upp ett tag som det börjar kännas. Kanske det är pga dålig stretchning (stavningskontrollen i Firefox ville byta ut stretchning mot kastrering). Förhoppningsvis blir det bättre nu i veckan, ska försöka komma åt med lite linement.

I fredags fyllde mormor 80. Det var fullt hus hos henne. Det var ganska kul faktiskt, även fast jag inte direkt har så många släktingar i min "unga" ålder så är det ändå kul att träffa folk. Var hemma runt halv två tiden på natten efter att jag skjutsat hem mina föräldrar och min morbror.

Nu ska jag åka hem till föräldrarna och bättra på ett par stenskott på bilen.

Auf wiedersehen...

0 kommentarer: