tisdag, maj 20, 2008

Pressmeddelande

Karlskrona 2008-05-20
Efter snart två års bloggande så läggs bloggen mattin81 på is.
- Jag fick ett ryck och det kändes som ett bra beslut, säger Martin Karlsson som har bloggen.
"- Jag fick ett ryck..."

Det betyder inte att det är helt över, bloggen kan mycket väl komma igång igen efter en dag, vecka, månad eller år.
- Eftersom det är på obestämd tid finns det inget som säger att jag inte tänker om och börjar igen. Trots allt så är ju fortfarande telefonen knuten till bloggen och en impulsbloggning från den kan ju väcka upp det igen, tillägger Martin. - Jag kommer fortsätta läsa alla andras bloggar givetvis!
- Jag kommer fortsätta läsa alla andras bloggar givetvis!"

Frågor hänvisas till Martin och kan postas som kommentar till denna post. - Jag ska självklart göra mitt bästa och svara på alla kommentarer, tillägger Martin.


Ironi: Jag struntar i det här nu ett tag, om man inte sköter bloggen seriöst så är risken bara att den ballar ur och det blir bara töntigt och onödigt. Tack går till mina vänner, god speed!

4 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

"...om man inte sköter bloggen seriöst så är risken bara att den ballar ur och det blir bara töntigt och onödigt..."

Du menar alltså att det finns bloggar som är nödvändiga?! =)

På återseende!

p.s. Vart tänker du lägga upp bilder från våra fototripper om du inte har din blogg? D.s

Andreas sa...

Är det nåt fel med en oseriös och töntig blogg??? =)
I så fall får jag lägga ner min!!!
Paus är ok, men fylle-bloggande från mobilen är fortfarande ett krav! =)

Martin sa...

Det är lite klantigt uttryckt av mig, jag menade endast om min egna blogg. Jag tycker inte att er andras är töntiga eller onödiga eller oseriösa. :)

Jag börjar ångra beslutet redan.

Alla fotobilder ska upp här eller på hemsidan och lyckas jag inte göra en redirect härifrån till dit så blir det på bloggen :)

Clifton sa...

jaha, ännu en sida mindre, först lösenordsskyddar Katja sin blogg, och nu slutar du!

Men om du känner att det bara är meningslösa trivialiteter, varför inte flytta den till "bilddagboken" Dagobok är ett ord som inte ställer politiskt korrekta krav på att blogga politiskt korrekt...

Nej, men känns det inte rätt skall man inte blogga, känns kalleankamask och kolasås rätt i bingen skall man ta med kalleanka mask...

Nu har jag svammlat förmycket, kommer inte ihåg vart min poäng skulle leda till och jag orkar inte läsa igenom detta igen för att se om jag kommer på den igen.

Bara vi hittar bilderna...