söndag, januari 28, 2007

Snö


Stora flingor utomhus nu...

Nu sitter jag här vid köksbordet och surplar i mig lite smultronkräm som är blandad med lite Klövermjölk. Och den torra brödskivan bredvid gör detta till en komplett och maffig frukost som säkert fyller kostcirkelns alla områden. När jag vaknade för typ 37 minuter sen och vinklade upp persiennerna tillräckligt för att se ut såg jag hur underbart vädret var ute. Det snöade som fan och alla barnsliga känslor man alltid får när det snöar, vaknade till liv igen.

Fast denna gången höll jag mig själv i örat och sprang inte ut i t-shirt och underbyxor och slängde mig i snön och började äta snö. Jag tror jag har försökt göra sådär minst 1 gång i mitt liv när jag var liten, förmodligen blev jag väl stannad i dörren av någon av föräldrarna och blev påtvingad ytterkläder.

Idag ska Bosse från jobbet komma hit, vi ska se om vi kan rädda lite info överhuvudtaget från hans kraschade hårddisk. Det finns ju en del program för sånt där. Men CRC fel är inte lovande. Det ska bli spännande! Tydligen hade han lite grejjer på disken som han helst inte vill bli av med.


Fick brev från min läkare att EEG:t jag gjorde i början på Januari, för körkortsintyget, var utan anmärkning och att han i intyget till Länsstyrelsen skrev att allt var finemang. Hösten 2008 ska jag träffa honom igen och om allting går som det ska då, så kanske jag ska fasa ut medicinen över en längre tid. Sista två gångerna jag gjorde det så blev jag sjuk igen så jag är lite skeptisk... Men det löser sig, det är nästan 2 år tills dess.

Dags att börja tvätta och städa!

0 kommentarer: