söndag, december 28, 2008

Skål



Under mitt besök i Kosta idag så hittade jag, enligt mig, några ganska coola shotsglas. Jag har inte sett några sådana förut och då de även förmodligen kommer passa fint som dekoration i glasbokhyllan så slog jag till på två paket.

Om inte alla redan visste det så gillar jag lite överexponerade bilder så färger blir lite starkare än vanligt och jag fick ett ryck att testa nya objektivet lite. Dock så hade jag inte behövt något macroobjektiv här då jag inte var så nära men anyway...

Jag är ganska nöjd med bilderna men jag ska skaffa mig mer fotobelysning så att kommande macrofotograferingar gör sig bra mer än på kamerans display.

4 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Snajsiga bilder!

(Mintu, hua hua)

Jimmy Petersson sa...

Nice! Häftigt med de starka färgerna!

Patte Luring sa...

Det enda jag ser är en möjlighet till berusning.

Andreas sa...

Sista rockar!!