fredag, december 19, 2008

Min nya hjälpreda


Möt Dyson! För typ en månad sedan började min gamla dammsugare att lukta bränd elektronik för att sedan kasta in handduken. Det slutade med ett inköp av en ny dammsugare som ett alternativ till ALF, hon är dessutom på service nu. Det blev efter en dags letande en Dyson som blev min nya dammsugare. Detta monster med ett skaft lika tungt och stort som ett granatgevär och eldrivet borsthuvud för att få bort all skit från mattor. Den är påslös så man blir nästan lite äcklad efter varje städning när man ser hur mycket skit man haft. Jag är nöjd iaf och jag anser att jag har hoodets häftigaste dammsugare!

4 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Har robocop legat med en dammsugare?

Andreas sa...

HItech som fan!!!!

Martin sa...

Det enda som hade varit mer häftigt vore om den hade inbyggd projektor samt blinkade och spelade musik.

Anonym sa...

Dididodidodido GHOSTBUSTERS!!!!!!!!!!!