tisdag, juli 01, 2008

Lite besviken är jag nog allt



Det var två ynka saker jag önskade hade klaffat. Jag beställde mitt objektiv i fredags kväll, likaså ett polarisationsfilter tidigare på dagen. Eftersom en vara som finns i lager och skickas innan typ klockan 12 på dagen alltid brukar komma fram dagen efter så var min uträckning att jag i min hand skulle hålla mitt nya objektiv och mitt polarisationsfilter.

Nu gick det inte så bra, endast polarisationsfiltret dök upp. Trots att posten sorterade paketet igår så har objektivet ännu inte transporterats hit. Dåligt posten.

Jag hoppas verkligen det kommer imorgon!
Jag har dessutom hittat kamerafästet till stativet, det hade gömt sig under slipsen jag inte hade på dopet i söndags.

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Få saker suger så hårt som att vänta på beställda prylar!

Clifton sa...

den som väntar på något gott väntar ALLTID förtidigt