tisdag, april 22, 2008

Till slut så fick jag veta



Något som jag länge stört mig på är att jag inte lyckats hitta vad det är för låt som man har som intro-låt i "Äntligen morgon" på mix megapol. Nån sorts flöjt.. På väg till jobbet idag satt jag och lyssnade på programmet och tänkte att jag skulle testa TrackID när jag hör det och banne mig så fick jag äntligen svar på frågan. George Baker Selection med låten Una Paloma Blanca. Kolla frillan och skägget på killen som sjunger, det är äkta 70-tal det! Låten är väl inte så bra, det är de första typ 40 sekunderna som gäckat mig.

5 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Flöjt is da shit, tidigt på morgonen!

Andreas sa...

Mjaaaeee... Shit vilka hasch-apor!!

Clifton sa...

Hörde den på äntligen morgon idag... Helt underbart, introt alltså, hela låten är väl aningens lång. Kan tänka mig att alsing snubblat över detta, full som en kastrull på en spansk grisfest med 70 tals tema. alltså spansk grisfest helt enkelt.

Martin sa...

Men nu har vi den och vi kan lugna ner oss nu och släppa stressen vi fått av att försöka hitta den!

Anonym sa...

lart mycket