torsdag, april 03, 2008

Fotokväll på Öland (igen)

Johan och jag tog Passaten och drog över till Öland, samma ställe i Färjestaden där vi var 7e Augusti förra året. Så dryga halvåret senare blev det några bilder. Som vanligt kommer ingen av dem pryda omslaget på kommande nummer av National Geographic tidningen.




Bron över den lilla konstgjorda "mini-sjön"


Efter ca 3 minuter upptäckte (kom jag ihåg) jag att jag inte hade laddat det nya batteriet till kameran och det tog därför också slut efter 2-3 bilder. Medans jag traskade bort till bilen och tog den andra gamla batteriet så fick Johan stå och rulla tummarna och låtsas att inte se uttråkad ut.


Solnedgången. En stund senare blev solen mer blodröd...


Snäckor i massor i sanden på stranden. De är inte större än fingernaglar men macroläget gjorde susen.


Lite mer macro.

Personligen tycker jag att snäckbilderna blev bäst.

Vi åkte även vidare till en badstrand men där blev mina bilder dåliga så jag bryr mig inte ens om att lägga upp dem här.

En trevlig kväll!

prutt-prutt

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Jag har knäckt koden!

=)

Clifton sa...

Läckra skal! snygg bro!