lördag, augusti 25, 2007

Trollskogen del 2 av 2

Efter att blivit 30 minuter försenad så ankom jag och Johan Trollskogen, på Ölands norra udde, cirka klockan 11 och gav oss ut i vildmarken för att se om vi hittade nåt intressant. Sanna och Dollar stannade hemma pga huvudvärk.



Paparazzi-Johan ser precis ut att ha hittat en celebrity med sitt super-zoom objektiv! Han använder stealth smygning för att komma så nära som möjligt utan att upptäckas...



Det ligger ett gammalt förlist fartyg på stranden där. Johan har googlat och det har tydligen varit ett gammalt transport skepp med hela 3 master som förliste i en vinterstorm för länge sen.




Det finns en del "spikar" (flera dm långa och cm tjocka) i skeppet och numera har det börjat rosta...




Utsidan av skeppet.



Dagens bästa bild enligt mig. Jag fick dock photoshoppa bort lite fågelbajs.

Johan fixade ett antal bra bilder! Jag vill ha en ny kamera....

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

jag gillar "Spikbilden" skarpt!!!

Anonym sa...

Vilka jättefina bilder!