söndag, augusti 05, 2007

Kort summering

Ibland händer det saker och ibland inte. En summering av de senaste veckorna är väl det här lite av höjdpunkter och händelser värda att uppmärksamma lite.. Dom är ej sorterade i någon direkt ordning.


Händelse 1: Blåskärm. Efter att ha plockat ihop och driftat nya datorn så gick allt bra tills jag fick för mig att uppdatera mina drivrutiner för IDE enheter. Allt gick jättebra tills datorn skulle starta, då kom denna envisa blåskärm. Tack för felsäkert läge, lite backuper på det precis nyinstallerade OS:et och sedan nyinstallation. Nu funkar det fint fortfarande..



Händelse 2: Min "nya" bil. Efter att ha pratat om en passat combi senare delen av mitt unga liv så valde jag en sådan istället för ytterligare en 9-3 Aero. Svårt val, men jag tror mig ha valt rätt ändå även fast det är en "tråkig" svensson bil.



Händelse 3: Efter en ganska rejäl omplanering av helgen som nu har varit så blev jag kvar i Kalmar och på grabbkväll hos Johan (och Sanna, för hon var hemma och Hanna som följde med Tobbe senare). Jag tog med mitt Wii och halva kvällen gick åt till boxning, många kalorier som förbrändes där, piff och puff samt nån äckel-skräck film vid namn Vacancy som vi dock avbröt efter halva tiden pga trötthet och..trötthet. På bilden ovan går matchen mellan Rocky-Andreas och Tyson-Sanna.


Nu ska jag titta på några simpsons avsnitt och sedan lägga mig.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bil du har köpt dig :)

// Eklöv