söndag, mars 11, 2007

Riskokare

Idag kände jag mig mycket bättre, efter att ha varit förkyld med feber och huvudvärk, så jag tog en sväng till Nybro och Netto där. Skulle egentligen gått till Lidl också men dom hade stängt när jag kom dit. På Netto sålde dom riskokare till super-kanon priset 99 kr. Självklart så slog jag till.

Grejjen är den att jag redan har en men jag vet inte vad handboken är så jag har inte användt den på väldigt väldigt länge. Sen så är det dessutom teflon i den nya riskokaren vilket det inte är i den gamla så det lär inte brännas fast som det gjorde i den gamla. Detta var dom två argumenten jag berättade för mig själv för att jag inte skulle känna av detta som ett onödigt inköp. Och va fan, det funkade. Men jag har ju kvar kvittot för säkerhets skull.

Hittade ett videoklipp på en svensk ficktjuv/underhållare. Han kanske har haft sin tid för det känns som att videoklippet är lite gammalt. Lite kul så presenteras han för att vara från Schweiz, istället för Sverige. :)


Annars är det skönt att helgen snart är över om några timmar...

0 kommentarer: