fredag, mars 30, 2007

-

Det var ju ett tag sen sist. Det händer inte så mycket, vi har påbörjat examensarbetet i skolan nu och idag satte vi oss ner alla tre och jobbade på seriöst och kom igång riktigt bra. Vi ska ju penetrationstesta (försöka "hacka") ett nätverk på ett gymnasium och vi fick fram en hel del info idag som kan vara bra för det vi ska göra framöver i exjobbet.

Jag har aldrig sett en hund med narkolepsi förräns jag såg det här klippet. Det är synd om hunden såklart men det ser ju också väldigt roligt ut..


Jag undrar vad som har hänt med Ostfrallan.com? Den hemsidan slutade fungera för någon vecka sedan. Tråkigt, för det brukade alltid finnas massa roliga länkar där. Nu var ju inte detta den enda på hela Internet men det var ju en trevlig site. :)

I lördags var det återträff, 10 års jubileum, med högstadiet. Det var kul att träffa alla gamla kompisar igen man inte sett på så många år. Vissa har förändrats totalt, vissa knappt alls. Båda på positivt sätt. Några har gift sig och fått barn, andra inte. Många har flyttat från stan och kom bara ner tillfälligt över helgen. Tråkigt dock att det bara var jag och 5-6 till i klassen som träffades, det hade ju varit roligare om vi varit fler. Men kanske det blir bättre uppslutning till gymnasieåterträffen om några år...

Jag hade riktigt kul iaf!

Love,
Martin

1 kommentarer:

Anonym sa...

I love your blog.. very nice colors & theme.
Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz reply as I'm looking to construct my own blog and would like to find out where u got this from. kudos

My website - reset password