tisdag, februari 27, 2007

Ännu en dag är över


Eller nästan i alla fall. Det är ju nästan 3 timmar kvar på dygnet...


Jobbade idag, det var kul som alltid! Dom hade hunnit få in Sony Ericsson W880i telefonen. På senare tid har jag mer och mer börjat störa mig lite på storleken på min nuvarande telefon och har gått i tankarna att skaffa en annan lite mindre och lättare. Åkej, (nu blir Håkansson på jobbet glad) jag har väl inte haft världens minsta telefon nu. Jag erkänner... :)

Jag pillade med W880:an lite under dagen och, ja, det ena ledde till det andra. Nu har jag en ny telefon faktiskt. Jag hade min W900 i över ett år, så länge har jag inte haft en mobil på väldigt länge så den kommer alltid att ha ett plats i mitt hjärta och jag har inga planer på att göra mig av med den.
W880:an väger hälften så mycket som min W900, så visst är det väl lite skillnad... Det känns...
Förresten måste jag ju ersätta tomrummet mitt Wii lämnade... Hmm.. kanske jag ska låta telefonen fylla det ett tag.
Blir heldag i skolan imorgon, oj vad kul. Är inte lite trött på det nu.. Skönt att det blir klart i juni (om jag nu fixar kurserna). Men vad gör man inte för en högskoleexamen..haha.. *ironi*

0 kommentarer: