onsdag, september 24, 2008

Eva Nazemson på The Tyra Banks Show

Många har nog sett filmklippet på Eva när hon råkar kräkas i direktsändning pga sin mensvärk. Nu vet ju inte jag hur det känns men uppenbarligen är det inte alltid så skönt, även Erika påpekar detta. Anyway, hon Eva blev inbjuden till The Tyra Banks Show där dom skulle spela in något best of youtube-avsnitt. Här är lite av intervjun tydligen...



För övrigt så bloggar hon också.

Det är väl ändå lite coolt att få åka over there och träffa Tyra? Jag har iåfs inte sett mer än max 1,5 avsnitt av hennes show totalt men ändå?

Sist men inte minst, nu ska jag gå och lägga mig!
God natt!

PS. Jerry Springer eller Ricky Lake: hör av er!

2 kommentarer:

Andreas sa...

Springer och Lake!!?? De suuuuuger!!! =)

Martin sa...

Bara jag blir TV-kändis så gör det inget! :)